We współpracy z Ruchem Orlen wprowadza na rynek nową usługę. Już w trzecim kwartale rynek kurierski uzupełni Orlen Paczka, a wniosek o zastrzeżenie tej marki został właśnie złożony do Urzędu Patentowego. To jedna z dwóch procedur, które zostały rozpoczęte przez Orlen. W grudniu ubiegłego roku rejestracja dotyczyła znaku Orlen w Ruchu.

Według opisu zgłoszenia Orlen Paczka ma obejmować „usługi w zakresie transportu, pakowania, przechowywania i dostarczania przesyłek i paczek do automatycznych urządzeń pocztowych; usługi kurierskie; dostarczanie przesyłek adresowych, dostarczanie towarów zamówionych korespondencyjnie oraz dostarczanie informacji o składowaniu towarów oraz o transporcie towarów”.

Jak ma działać Orlen Paczka?

Sama idea Orlen Paczki wynika ze strategii rozwoju firmy do 2030 roku. Obejmuje ona rozwijanie własnej sieci punktów odbioru paczek i oferty e-commerce w oparciu o sklepy Ruchu, w której udziały zostały zakupione przez Orlen w grudniu ubiegłego roku. Tym samym rozwijać się będą punkty sklepowo-gastronomiczne poza stacjami paliw. Koncern zamierz również kontynuować współpracę z Pocztą Polską. Tym samym będzie oferować klientom kompleksowe usługi. Orlen Paczka ma zostać udostępniona pod koniec trzeciego kwartału tego roku, natomiast umowa z Pocztą Polską na usługi e-commerce wygasa we wrześniu, ale już teraz toczą się negocjacje zasad przedłużenia umowy.

Nowa usługa Orlen Paczka da klientom możliwość odbioru paczek w punktach w całym kraju. Będą to stacje paliwowe, kioski Ruchu, punkty partnerskie oraz automaty paczkowe. To właśnie bezobsługowe punkty odbioru paczek będą najmocniej rozwijaną usługą w tym i w przyszłym roku. Zainstalowane zostaną przy nowych sklepach Ruchu i przy stacjach paliw. W sumie to około trzech tysięcy punktów w doskonałych lokalizacjach.

Sprawdź ofertę Stacja z Paczką