Największy operator w segmencie przesyłek listowych i paczkowych obsługuje ponad 45 tysięcy klientów biznesowych w modelu B2B. Ubiegły rok był rekordowy, jeśli chodzi o ilość nowych odbiorców usług Poczty Polskiej. To przede wszystkim przedsiębiorstwa z branży AGD, przemysłowej, motoryzacyjnej a także sieci handlowe.

Poczta Polska obsługuje klientów działające zarówno na terenie kraju, jak i międzynarodowe korporacje i spółki. Ma również atrakcyjną ofertę dla małych rodzinnych firm i jednoosobowych działalności gospodarczych. Poza tradycyjnymi paczkami operator dostarcza również listy, a szczególnym zainteresowaniem cieszy się oczywiście prężnie rozwijający się rynek e-commerce wszystkich branż. Ten trend sprawia, że już obecnie szacuje się, że za cztery lata będzie obsługiwanych około 850 mln paczek. To dwa razy więcej, niż było dostarczonych w 2017.

Wśród największych zalet Poczty Polskiej wymienia się duży dostęp do usług. Operator posiada ponad 7,6 tys. placówek w kraju, a także współpracuje z firmami, które są swoistymi punktami nadawania i odbierania przesyłek. Są wśród nich PKN Orlen, Żabką Polska, Biedronką oraz kioski Ruchu. To 12 tys. punktów odbioru przesyłek w Polsce, z których klienci chętnie korzystają, ponieważ usługa click&collect doskonale wpisuje się w tryb życia Polaków. Punkty są ulokowane w atrakcyjnych miejscach, a ich godziny otwarcia umożliwiają odbiór przesyłek nawet w godzinach nocnych oraz w dni wolne od pracy oczywiście w wybranych lokalizacjach.

Poczta Polska postawiła na obsługę sektora e-commerce. Współpracuje z największą platformą handlową Allegro.pl (program Allegro SMART) lub z siecią Empik i innymi podmiotami. W strategii rozwoju na lata 2020–2024 wymienia się dalszy rozwój usług. Ilość punktów odbioru przesyłek ma się zwiększyć do 15 tysięcy, a w wybranych lokalizacjach stanie 4 tysiące paczkomatów.

Sprawdź ofertę Poczty Polskiej