Nie ulega wątpliwości, że rozwijający się dynamicznie rynek e-commerce jest łakomym kąskiem dla przewoźników. Atrakcyjne oferty sklepów, zmiana przyzwyczajeń klientów oraz zakaz handlu w niedziele sprawiają, że rośnie ilość wysyłanych przesyłek. Firmy dostosowują więc swoje oferty do potrzeb rynku. Za tymi trendami podąża również Poczta Polska, która w strategii na lata 2019-2023 zakłada wzrost przychodów z logistyki, e-commerce i usług paczkowych. Ma to przynieść 1,6 mld złotych przychodów.

Aktualizacja strategii Poczty Polskiej

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku przewoźników upatruje w dynamice rozwoju rynku e-commerce szansę na zwiększenie własnych dochodów. Stąd właśnie aktualizacja strategii, która wynika z analizy rynku oraz własnych możliwości przewoźnika. Z założenia Poczta Polska opiera wzrost ekonomiczny na trzech najbardziej perspektywicznych segmentach takich jak usługi paczkowe, logistyczne i e-commerce, rozwój usług międzynarodowych oraz finansowych i wsparcie dla zadań państwowych. Poza tym marka stawia również na dalszą cyfryzację procedur. Uzyskane przychody mają przede wszystkim zagwarantować środki na rozwój infrastruktury logistycznej, nowoczesne systemy oraz wykwalifikowanych pracowników. Szczególnie ten pierwszy element musi w jak najszybszym czasie zostać dostosowany do zwiększającej się ilości przesyłek międzynarodowych także dostarczanych do Polski spoza Unii Europejskiej. Poczta Polska stale inwestuje w poprawę usług na wszystkich etapach ich realizacji. Posiada jedną z najnowocześniejszych platform cyfrowych Envelo, a dodatkowo chce rozwijać bankowość mobilną i uprościć tę internetową.

Sprawdź ofertę Poczty Polskiej i wysyłaj tanio oraz szybko.