Jedna z najważniejszych firm na rynku kurierskim poinformowała, że nie będzie informować klientów o statusie przesyłki za pomocą SMS-ów. Jest to związane, które przede wszystkim ma usprawnić usługę oraz rozwiązać problem fałszywych wiadomości tekstowych, z którymi borykają się wszyscy przewoźnicy.

Inpost nie będzie wysyłać żadnych informacji o płatnościach lub statusie przesyłki poprzez SMS. Dotyczy to zarówno paczkomatów, jak i usług kurierskich. Klienci drogę paczki będą mogli śledzić w specjalnej aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej. Dzięki temu te dwa narzędzia mają się rozwijać, a aplikacja ma stać się funkcjonalnym narzędziem komunikacji z partnerami. W intuicyjnym panelu będzie można znaleźć wszystkie informacje o statusie przesyłek, zarówno nadawanych, jak i odbieranych. To nowocześniejsza technologia, która doskonale odpowiada na potrzeby współczesnych klientów i jest dla nich bezpieczniejsza.

Sprawdź ofertę Inpost