Wielu klientów, korzystając z oferty kurierów, coraz częściej decyduje się na obiór lub nadanie przesyłki w konkretnym punkcie. Jest to wygodne, ponieważ nie trzeba czekać na przyjazd przewoźnika. Poza tym przesyłkę można odebrać podczas codziennych zakupów w sklepie blisko siebie. Na przykład Żabka dodatkowo zachęca do takiej formy długimi godzinami otwarcia nawet w niedziele. To duża konkurencja na przykład dla Poczty Polskiej.

Klienci mogą odebrać lub nadać paczkę w Żabce w drodze do pracy, w czasie spaceru czy też zakupów. Można to zrobić w godzinach otwarcia sklepu. Co istotne, gęsta sieć punktów sprawia, że bez problemu znajdziemy ten, do którego jest blisko oraz mamy łatwy dojazd. W ten sposób oszczędzamy czas, a także w jakiś sposób dbamy o środowisko naturalne.

Przesyłkę w Żabce można odebrać i nadać  od 6.00 do 23.00, w terminie do 7 dni od dostarczenia jej do sklepu. Najczęściej z tego rozwiązania korzystają klienci sklepów internetowych oraz aukcji. Przy dokonywaniu zakupu sami określamy, w której Żabce odbierzemy paczkę. Będzie ona dostarczona przez jednego z dwóch rzetelnych operatorów, z którymi sieć współpracuje, – czyli DHL Parcel Polska Sp. z o.o. lub Pocztę Polską S.A. Przesyłka zostanie wydana na podstawie kodu SMS, który otrzymamy w wiadomości tekstowej. Jeśli chcemy nadać paczkę, wystarczy wypełnić formularz, wydrukować etykietę i nakleić ją na paczce oraz przynieść przesyłkę do sklepu. Kurierzy dołożą wszelkich starań, by trafiła do odbiorcy w stanie nienaruszonym.

Sprawdź ofertę kurierów